
Coca-Cola Europacific Partners Norge
Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge, mens Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og Barista Bros®.
– Vi er glade for å være med på eventyret som nå settes i gang på Unity Arena. Vi produserer verdens mest populære drikker, for oss er denne ikoniske arenaen en perfekt partner. Det er Norges største møteplass, her samles folk for opplevelser av alle slag, og vi er glade for at våre drikker nå blir en del av disse opplevelsene, sier Jonas Olsson, sponsoransvarlig hos Coca-Cola Europacific Partners Norge.
– Symbolikken i det nye navnet, Unity, inviterer alle til å dele positive opplevelser. Vi vil bidra, og er allerede i gang med å sette vårt preg på omgivelsene. Som første høydepunkt ser vi frem til at alle de 25 000 personene som skal på Olivia Rodrigo-konserten 28. mai vil møte våre produkter og logoer, fortsetter OIsson.

Energima
Energima leverer komplette løsninger for energieffektivisering, inneklima, ventilasjon og kjøling i yrkesbygg. Energima leverer tjenester innenfor; Ventilasjonsservice, Kjøleservice, Solenergi, Prosjekt & Entreprise, Energi- og driftsovervåking, Tunnelventilasjon, Energirådgiving, Smartbygg, Industri og Boligservice.
Energima har gjennom et årelangt samarbeid med Unity Arena utviklet en svært god relasjon, og Energimas medarbeidere har fått mange fantastiske kulturelle opplevelser i arenaen. Vi gleder oss til en videre reise som Hovedpartner til Unity Arena og med utvikling av Nye Unity Arena.
Energima setter i tillegg spesielt stor pris på og støtter Unity Arenas engasjement for #BryDeg partnere, som Zuccarello Stiftelsen og Mental Helse Ungdom. Dette engasjementet ligger våre verdier svært nær. Vi vil oppfordre andre aktører til å støtte disse viktige veldedige organisasjonene.

Gjensidige
I over 200 år har Gjensidige jobbet for å sikre liv, helse og verdier for sine kunder.
Sentralt i Gjensidige sin bærekraftstrategi er arbeidet med sosial bærekraft, og spesielt mental helse.
Ingenting betyr mer for samfunnet enn at folk er sunne og føler seg bra, men dessverre er mentale utfordringer et økende problem, spesielt hos unge mennesker mellom 18-30 år.
– Vi i Gjensidige mener at åpenhet og arenaer for positive opplevelser, der unge blir sett og hørt, er viktig. Gjennom våre sponsoravtaler ønsker vi nettopp derfor å skape slike arenaer og muligheter for de unge, sier sponsorsjef i Gjensidige, Stian Grøstad.
En av Gjensidige sine viktigste tiltak for å skape trygge arenaer og bidra til mer åpenhet om mental helse, er «Pauserommet». Dette er et sted der unge mennesker har mulighet til å ta en pause fra hverdagen eller snakke med noen dersom de trenger det.
Gjennom avtalen med Unity Arena, vil Gjensidige ha «Pauserommet» tilgjengelig på alle konserter og arrangementer som avholdes i arenaen.
«Pauserommet» er bemannet av frivillige og ansatte fra Mental Helse Ungdom.
Med erfaringen og kunnskapen til Mental Helse Ungdom, skal «Pauserommet være et sted som oppleves trygt.
Gjennom dette viktige tre-partssamarbeidet, ønsker Unity, Mental Helse Ungdom og Gjensidige, å senke terskelen for å be om hjelp, og øke forståelsen for at man ikke er alene med utfordringene sine.
Gjennom avtalen er også Gjensidige en av Unity Arena sine hovedpartnere.

Business Pool
Som partner eller medlem i Premium Club får du tilgang til Unity Arena Business Pool – et unikt og innovativt bedriftsnettverk.
- Nettverksmuligheter
- Frokostmøter
- Sponsorcupen i fotball
- Sosiale samlinger
Ta kontakt på premium@unityarena.no.